GOOD LOOD, czyli obecnie najpopularniejsze lody w Krakowie

To, że postawiłam sobie za cel spróbować wszystkich krakowskich lodów to już wiemy. Good Lood zachwalają wszyscy na każdym kroku. Co te lody mają w sobie?

Szyld Good Lood


Przed napisaniem tego wpisu musiałam wybrać się do GoodLood aż dwa razy, żeby dobrze posmakować ich wyrobów ;)
Jak już wspomniałam w tytule to obecnie najpopularniejsza krakowska lodziarnia. Dlatego przed zakupem lodów należy odstać swoje w mega długiej kolejce.

Kolejka do Good Lood


Gdy już się naczekałem mogłam spróbować intrygującej śmietanki ze Skały oraz przesłodkiej krówki ciągutki. Czy różnica między śmietanką ze Skały a zwykłymi lodami śmietankowymi jest wyczuwalna? O dziwo tak. Myślałam, że będzie smakowała identycznie, ale w Good Lood’owej śmietance nie ma śladu posmaku chemii czy konserwantów. Jest delikatna i słodka jak prawdziwa wiejska śmietanka.

Śmietanka ze Skały i krówka ciągutka


Przy następnej wizycie wróciłam do krówki ciągutki, w której się zakochałam i dobrałam do niej truskawkową Margaritę- wegański sorbet. Ogólnie nie lubię sorbetów, ale uwielbiam Margaritę, więc się skusiłam. Nie pożałowałam! Sorbet z Good Lood nie przeszywał zimnem przy każdym kęsie i nie smakował jak woda (większość sorbetów zapewniła mi właśnie takie doznania), był słodki i zalatywał dobrze zrobioną Margaritą.

Krówka ciągutka i truskawkowa Margarita


Obsługa w lodziarni odznacza się anielska cierpliwością, skoro pomimo tylu klientów panie dalej są miłe.  Ceny Good Lood oferuje dość przystępne.
Teoretycznie stoliczki, aby zjeść lody na miejscu są. W praktyce siedzenie przy nich oznacza ciągłe poczucie osaczenia i oczy wszystkich osób stojących w kolejce zwrócone na nas, w momencie gdy akurat brudzimy się lodem. Polecam, zatem spacer po okolicy, na przykład po Kazimierzu, gdy zdecydujemy się na Good Lood na Placu Wolnica.
Podsumowując, Good Lood to pozycja obowiązkowa na mapie każdego lodomaniaka będącego w Krakowie.


Ogólna ocena: 10/10

Komentarze

Popularne posty