GTW PODRÓŻUJE ZALEW PORAJ



Tyle planów na wakacje i tyle zwiedzania, tyle podróży i nowych miejsc do okrycia, a starych do ponownego zachwycenia się nimi.
I co? Zwichnięcie, skręcenie oraz naderwanie więzadeł stawu skokowego oraz poziomu stopy w połowie czerwca. Następnie 10 dni w gipsie i co najmniej 4 miesiące nie rozstawania się, że stabilizatorem ortopedycznym na mojej stopie. Nici z chodzenia po Bieszczadach i z rowerowych wycieczek na Mazurach. Jednak nie poddałam się i nie pozwoliłam, aby moja kontuzja całkowicie zniszczyła nam wakacje.
Dzień po ściągnięciu gipsu wyjeżdżaliśmy do znajomych do Częstochowy. Chodziłam tempem żółwia, ale dałam radę. Spędzaliśmy u nich cały weekend. W sobotę postanowiliśmy wybrać się nad zalew Porajski, a ja pokazałam, że orteza na stopie nie przeszkadza w dobrej wakacyjnej zabawie. W prawdzie nie popływałam, ale zalew jest pełen glonów, więc nie było, czego żałować. Zaliczyłam też przejażdżkę rowerkiem wodnym, który można wypożyczyć przy brzegu. Oczywiście nie ja pedałowałam. Okazało się, że Poraj jest miejscówką pies friendly, gdyż nikt nie chciał przegonić suczki naszych przyjaciół i nawet na rowerek wodny mogliśmy ją zabrać.
Tak się złożyło, że akurat tego dnia na jeziorze odbywały się regaty, a na brzegu festyn Dni Poraja, co generowano mnóstwo atrakcji jak obwoźne wesołe miasteczko, koncerty, gry z nagrodami i strefę gastronomiczna z jedzeniem, piwem i innymi napojami.
Podsumowując zalew Porajski jest jedną z najciekawszych
i najpiękniejszych atrakcji Jury Krakowsko- Częstochowskiej, polecam go fanom żeglowania i wypoczynku nad wodą.





Komentarze

Popularne posty