Prezentownik 2

Drugi w tym roku Prezentownik. Owszem na Mikołajki czy Gwiazdkę jest już za późno, ale to przecież nie jedyne okazje do obdarowywania kogoś w tym roku. Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Chłopaka, Dzień Matki, urodziny, imieniny.

prezentownik

W tym roku na Gwiazdkę od mojego Partnera dostałam perfumy i grę planszową "Którym złoczyńcą jesteś". W momencie tworzenia wpisu jeszcze w nią nie grałam, ale zagram na dniach podczas corocznego świątecznego wyjazdu z przyjaciółmi i może napisze potem recenzję :) Gra jest osadzona w klimacie złoli Disneya.

prezentownik



prezentownik


Mój Partner dostał od mojej rodziny rum, a nawet dwa. Jest wielkim entuzjastą tego napitku. On ofiarował im wina i fancy herbatki. Moja przyjaciółka, która wpadła na święta, również została obdarowana winem.

Od mamy mojego Partnera dostała kolczyki ze znakami zodiaku, a on ofiarował mojej rodzinie wina i herbaty. Widzę, że to popularne upominki w tym roku ;)

Od rodziny dostałam słodycze, perfumy, kosmetyki, lusterko, absolutnie świetne świąteczne kolczyki, świecznik, kryształowy pojemnik na waciki, kalendarz i wino.

prezentownik



Przyjaciele podarowali mi różnego rodzaju alkohole: cydr, piwo, whiskey oraz słodycze, skarpetki i designerskie artykuły biurowe, które uwielbiam.

Mam nadzieję, że Wasze prezenty są równie udane i może zainspirujecie się tym Prezentownikiem na następną okazję ;)

prezentownik


Komentarze

Popularne posty