Gliss Kur odżywka do włosów farbowanych

Nie mam zbyt wiele czasu na noszenie odżywek na włosach przez kilkanaście minut, dlatego zazwyczaj używam tych w sprayu, to wygodny, aczkolwiek nie zawsze skuteczny sposób, Jak jest z odżywką od Schwarzkopf?


Gliss Kur odżywka do włosów farbowanych


Szału nie ma. Odżywka miała utrzymywać dłużej kolor. Nie zauważyłam, aby robiła to lepiej niż inne, których używałam. Miała też poprawiać kondycję zniszczonych włosów. To raczej jej jakoś spektakularnie nie wychodzi. Jedynie pozytywne działanie, jakie zauważyłam to włosy bardziej jedwabiste w dotyku. Nie jestem wielce zawiedzona odżywką w sprayu Gliss Kur do włosów farbowanych, ponieważ kosztowała mniej niż 15 zł.

Podsumowując, nie jest to produkt rewelacyjny, nie działa cudów, raczej sprawia, że kondycja włosa się nie pogarsza, a kolor i tak się zmywa.


Komentarze

Popularne posty