WYSZUKANE DESERY BRACI SZEWCZENKO



Jakiś czas temu trafiłam na ranking 25 najlepszych deserów
w Krakowie. Wśród nich były specjały z cukierni Wyszukane Desery. Gdy odkryłam, że mają swój lokal nie daleko miejsca,
w którym mieszkałam od razu wybrałam się tam na deser. 



Jak sama nazwa wskazuje słodkości są na prawdę nietuzinkowe zarówno pod względem smaku, jaki i wyglądu. Rozsmakowałam się w małym, fioletowym cudeńku o nazwie Prowenza. Pysznie pachnąca lawendowa galaretka zawierająca brzoskwiniowy krem to niezwykle słodkie połączenie kwiatu i owocu. Nigdy czegoś takiego nie jadłam, deser, choć mały w zupełności nasycił mój apetyt.



Ciasto czekoladowo- miętowe skusiło mojego chłopaka, lekki czekoladowy krem i coś w rodzaju miętowej pianki stanowiły nieziemskie doznanie dla kubków smakowych.
Jak zapewne się domyślacie desery tej klasy są drogie. Za nasze dwie małe (dosłownie) przyjemności zapłaciliśmy 23 zł, ale uważam, że było warto. 



Wnętrze cukierni jest urządzone z równie wyszukanym smakiem.
Z jednej strony minimalistyczne i eleganckie, ale przy tym nadal miłe dla oka, przytulne oraz pełne modnych rozwiązań i połączeń kolorystycznych.



Bracia sami pracują w swoim lokalu, dzięki czemu cierpliwie i
z pasją opowiadają o każdym z deserów o enigmatycznych nazwach. Niezwykle dbają o każdego klienta, pragną, aby wyszedł zadowolony, tu nawet obsługa jest klasy premium.



Podsumowując Wyszukane Desery Braci Szewczenko to obowiązkowy punkt każdego fana słodkości, który mieszka
w Krakowie lub odwiedza to miasto.
Ogólna ocena 9/10.

Lubicie takie wyszukane słodkie pyszności?


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty