JARMARK NA ŚWIĘTEGO MICHAŁA



Uwielbiam kiermasze na krakowskim rynku. Organizowane są stosunkowo często i z różnych okazji, a ja na wszystkie chętnie  chodzę i zawsze udaje mi się odkryć coś nowego. Parę dni temu zakończył się Jarmark Na Świętego Michała. Na scenie występowały ludowe zespoły, a na straganach można było zaopatrzyć się w różnej maści wyroby pochodzące od regionalnych producentów.





lub te bardziej nowoczesne jak biżuteria z tkanin,



czy też przepiękne figurki, które skradły moje serce.




Jak zawsze kiermasz obfitował we wszelkiego rodzaju pyszności do jedzenia. 




Tym razem naszło mnie na krówki wielosmakowe. 




Jak sama nazwa wskazuje  to nie są, takie krówki, które znamy ze sklepów. Zachwycały mnogością smaków i interesującymi połączeniami, możemy wybierać z takich propozycji jak: wiśnie, migdały, kawa, słonecznik i wiele innych.




Zdecydowałam się spróbować smaku mięta- czekolada, który był świetny oraz krówkę z makiem, już nie tak smaczną. Za dwa cukierki zapłaciłam 1, 70 zł.




Przede mną jeszcze tyle rodzajów krówek do spróbowania. Nie mogę się już doczekać następnego kiermaszu.
Podsumowując, śmiało mogę powiedzieć, że na nowo polubiłam krówki za sprawa wyprawy na Jarmark Na Świętego Michała.
Ogólna ocena 9/10.



Lubicie krówki?


Komentarze

Popularne posty