Prezentownik

Jak co roku (1, 2, 3, 4, 5) w środku sezonu prezentowego obejmującego Mikołajki, Gwiazdkę, Walentynki, Dzień Kobiet i Dzień Mężczyzn robię prezentownik, w którym opisuje, co dostałam od moich bliskich oraz co ja im ofiarowałam.

Prezentownik

W tym roku na Mikołajki od mojego Partnera dostałam wymarzone bilety na Festiwal Legend Rocka w Dolinie Charlotty. Zagrają Hollywood Vampires, czyli jeden z moich ulubionych zespołów. Do tego książka o powstaniu mojego ulubionego filmu "Ojciec Chrzestny" i dwa kamienie: kalcyt i awenturyn. W końcu jestem Wwiedźmą kamieniarą :) Na Gwiazdkę podarował mi czakralną bransoletkę, wieszak na biżuterię, poduszkę do medytacji, piżamę, bilety na miuzikal "Metro" i książkę "Magiczny Śląsk".


Prezentownik



Z okazji Mikołajek dałam mu świąteczną bluzę, stojak na gitarę, pałeczki do grania na Rav Vaście, wagę kuchenną oraz wyjazd do Brukseli. Na Gwiazdkę dostanie natomiast piżamę, skarpetki, stojak na Rav Vasta, tłuczek i afrykański instrument: sympatica shaker balls.

Prezentownik

Jego mamie podarowaliśmy bilety na koncert muzyki klasycznej oraz półroczną prenumeratę herbaty. Na Gwiazdkę dostanie od nas bilety do teatru i słodkości. My dostaliśmy od niej alkohole i słodycze.


Podobnie od mojej rodziny dostaliśmy alkohole i słodycze (to moim zdaniem najbardziej praktyczne prezenty). Ja dodatkowo dostałam jeszcze kosmetyki oraz gadżety do kuchni i do dekoracji domu

Prezentownik

Moja mama i jej partner dostali ode mnie walizki kabinowe, mama dodatkowo z kuferkiem na kosmetyki, kosmetykami, świątecznymi powieściami romantycznymi, Kalendarzem Księżycowym na 2023 oraz srebrną bransoletką. Partner mojej mamy pod choinką oprócz walizki znalazł Kalendarz Księżycowy dla Działkowicza na 2023, świąteczny zestaw bakalii i kubek termiczny. Dziadkowi podarowałam natomiast nowy czajnik, zestaw herbat, słodkości i kosmetyki. Młodsza ekipa z rodziny dostała bakalie, alkohole, dekoracje świąteczne, kosmetyki (w tym zestaw kremów do rąk, zestaw błyszczyków, zestaw lakierów do paznokci), biżuterie, koszulkę ze śmiesznym napisem i łapacz snów. Domownicy dostali także od nas nowy odtwarzacz DVD.

Moi przyjaciele w tym roku na Gwiazdkę dostaną kalendarze ścienne i świece. Moje najbliższe przyjaciółki ponadto otrzymają pierniczki, Kalendarz Księżycowy na 2023 (który jest fenomenalnym odkryciem), zestaw ostrych sosów, łapacz snów, biżuterię z hematytów i wino.

Od koleżanek i przyjaciół dostałam ozdoby świąteczne, kosmetyki, słodycze, hernaty, przetwory, kadzidełka i świece.

Muszę przyznać, że w tym roku robienie prezentów sprawiło mi wiele radości.

Prezentownik



Komentarze

Popularne posty