Prezentowo

Kolejna edycja Prezentownika. Tym razem nie zdążyłam zrobić zdjęć prezentów, które ja ofiarowałam bliskim, ale mam te, które sama otrzymałam no, a przynajmniej ich część.

Prezenty



Ponownie dostałam całe mnóstwo cudownych prezentów.

Już od Mikołajek trafiały do mnie same praktyce prezenty, czyli takie, jakie najbardziej lubię: kijki do chodzenia w góry i kubek, który mogę przypiąć do plecaka, pilnik w moje ukochane flamingi oraz świeczkę.

Prezenty


Od kolejnego Mikołaja dostałam skarpety- kapcie, ozdobę choinkową jednorożca i coś, co zawsze będzie dla mnie dobrym prezentem, czyli słodycze.

Prezenty

Mojej rodzinie w ramach Mikołajek również podarowałam słodycze oraz kosmetyki. Na Gwiazdkę natomiast sprezentowałam im poduszki, książki, świąteczne czekoladki, drobne elementy garderoby takie jak szaliki i skarpety świąteczne. Moja mama niezwykle ucieszyła się z akcesoriów kuchennych. Do tego dorzuciłam jeszcze świąteczne herbatki, które powendiwały również do moich przyjaciół.

Od przyjaciółek dostałam materiał, abym mogła rozwijać swoje, póki co mało spektakularne umiejętności szycia, własnoręcznie robione pierniczki i niezwykle wzruszającą kartkę. 
Zaprzyjaźniona para podarowała mi i mojemu partnerowi domową nalewkę, świąteczny kubek i piwo, breloczki w kształcie flaminga i gitary oraz... spinki do brody w kształcie bombek. Tak, też byłam zaskoczona istnieniem takich rzeczy :D

Prezenty

Mikołaj przyniósł mojemu partnerowi grę Cyberpunk 2077 i stojak na słuchawki, a pod choinką znalazł tajskie spodnie i pościel. Moja Gwiazdka od niego składała się z gry planszowej, ochraniaczy na kolana (przydadzą się, gdy wreszcie otworzą stoki i będę mogła wrócić do nauki jazdy na desce), pluszowego misia, beretu z lisimi uszkami i słodyczy.


Prezenty


Prezenty

W prezencie gwiazdkowym od rodzinki znalazłam kosmetyki, słodycze, szalik, rękawiczki, ściereczki kuchenne i poszewkę w koty, ciężarki do obrusu w kształcie flamingów, herbatę, wino i przepiękne świąteczne akcesoria zapachowe do domu.

Prezenty

Mile zaskoczyli mnie też w pracy, gdzie od kolegów otrzymałam czekoladę, kawę i bio zakwas z buraków.

Prezenty

Ponieważ dziś Dzień Dziadka pokazuje część prezentu dla mojego dziadka. Oprócz miodu dostanie też medal :) Mój dziadek lubi takie bibeloty.

Prezent


Komentarze

Popularne posty