Polecam: produkcje z magią w tle

Cykl, w którym pisze, co polecam, co odradzam, co mnie zachwyciła, a co mnie nie wzruszyło.


Polecam



1. Film: Constantine

Nie przepadam za horrorami i za straszeniem ludzi duchami oraz takim bulszitem jak opętanie. Obejrzałam film o ratującym świat egzorcyście za namową kolegi. Względnie mi się podobało, ale nie czekam na drugą część.

2. Serial: Saga Winx- Przeznaczenie

Jest magia i są nastolatki, ale to produkcja nie dla dzieci, bo jest dużo seksu i przemocy. Historia przyjaciółek wspólnie walczących przeciw systemowi o ocalenie magicznej rzeczywistości jest mega wciągająca i wielowątkowa, postaci mega wyraziste a ich motywację niejednoznaczne. Podoba mi się, że w serialu przedstawionych jest wiele nieheteronormatywnych relacji jak poligamia albo związki osób tej samej płci. Plusem jest też, że razem z czarodziejkami możemy rozwiązywać mroczne tajemnice. Aktualnie oglądam drugi sezon i nie mogę się oderwać. Nie widziałam w dzieciństwie serialu animowanego, ale wiem, że produkcja z niego czerpie.

3. Książki z serii Świat Dysku Terryego Prachetta

Dwie pierwsze- Blask Fantastyczny i Kolor Magii za mną w postaci audiobooków, które czytał doskonały aktor dubbingowy: Krzysztof Tyniec.
Świat Dysku tak mnie zafascynował, że che go poznać lepiej i przeczytać pozostałe książki a jest ich ogromna ilość. Tam wszystko jest magiczne, a właściwie magicznie odjechane.

Komentarze

Popularne posty