Film i serial na Halloween dla tych, którzy nie lubią horrorów

To już chyba tradycja, że tworze taki wpis. Tutaj, tutaj oraz tu dwa poprzednie. A poniżej kolejne propozycje dla ludzi, którzy tak, jak ja kochają Halloween, ale nienawidzą horrorów.

Film i serial na Halloween dla tych, którzy nie lubią horrorów

Co robimy w ukryciu- film i serial

Zarówno jedna, jak i druga produkcja nosi ten sam tytuł i jest prześmieszną czarną komedią. Idea jest taka, że ekipa filmowców (których zazwyczaj nie widać) kręci dokument u rodziny wampirów. Mam więc zarówno część fabularna, jak i część dokumentalną, gdzie poszczególne postaci wypowiadają się do kamery.

Oba obrazy są doskonale wyreżyserowane oraz fenomenalnie zagrane, mają cudowne klimatyczne zdjęcia i muzykę Ich scenariusze to prawdziwe majstersztyki wykorzystujące popularne klisze dotyczące wampirów i dodające sporo własnych pomysłów opierających się na dostosowaniu się zimnokrwistych nieumarłych do życia w XXI wieku. W lot łapiemy sympatię do bohaterów i kibicujemy im.

Po obejrzeniu filmy miałam spory niedosyt. Wtedy znajomi polecili mi serial, który w pełni zaspokaja moją żądzę wampirów ;) W obu produkcjach pojawia się Taika Waititi, co dodaje + 100 do zajebistości obu obrazów.

Film i serial na Halloween dla tych, którzy nie lubią horrorów



Komentarze

Popularne posty