Kamienny Krąg Mocy w Borach Tucholskich

Moja pierwsza przygoda z ezoturystyką.

Kamienny Krąg Mocy w Borach Tucholskich

Jako wiedźma kamieniara nie mogłam sobie darować wyprawy do miejscowości Odry i odwiedzenia kamiennego kręgu mocy.

Kamienny Krąg Mocy w Borach Tucholskich

Kamienny Krąg Mocy w Borach Tucholskich



Na terenie obiektu kręgów jest kilka. Ezoteryczne BHP mówi, aby nie wchodzić do każdego tylko do tych, które nas w jakiś sposób przyciągną. Ja weszłam do dwóch. W sąsiedztwie znajduje się również dół po starej kaplicy oraz kilka kurhanów prawdopodobnie z czasów bytności gotów i cetlów. Krąg w Odrach to największe i najstarsze zaraz po angielskich megalitycznych kręgach miejsce tego typu w Europie.

Kamienny Krąg Mocy w Borach Tucholskich

Kamienny Krąg Mocy w Borach Tucholskich

Kamienny Krąg Mocy w Borach Tucholskich



Osobiście nie doświadczyłam wielkiego oddziaływania energetycznego kręgów. Wiele osób mówi, że podczas wizyty odczytywało silne skrajne emocje. Ja wyczułam podwyższoną energię oraz wyostrzyły mi się zmysły. Przy ostatnich kręgach ogarnął mnie spokój.

Kamienny Krąg Mocy w Borach Tucholskich

Kamienny Krąg Mocy w Borach Tucholskich


Wstęp do rezerwatu kręgów kosztuje 4 zł.

Kamienny Krąg Mocy w Borach Tucholskich



Chętnie odwiedzę również inne tego typu miejsca podczas moich podróży.

Kamienny Krąg Mocy w Borach Tucholskich

Kamienny Krąg Mocy w Borach Tucholskich


Komentarze

Popularne posty