Moje ulubione drogerie

Często piszę o kosmetykach, ale nigdy nie wspomniałam, gdzie je kupuję. Oto moje ulubione drogerie.

E Zebra



1. Rossmann


Tej firmy nikomu nie trzeba przedstawiać. Mają świetne ceny, dobrą markę własną (Isana), a dzięki korzystaniu z ich aplikacji i funkcji "Lista zakupów" można dodatkowo oszczędzić.




2. E Zebra


Drogeria internetowa. Kupuję, tam, gdy nie mam czasu iść na zakupy kosmetyczne. Mają dużo kosmetyków, których nie znajdziemy w sklepach stacjonarnych. Oczywiście trzeba dopłacić za przesyłkę (darmowa jest chyba dopiero od 200 zł), ale za każde zakupy dostajemy punkty, które kiedyś udało mi się wymienić na darmową dostawę.

E Zebra


3. Drogerie Polskie


Moje ostatnie odkrycie. Mega duży i interesujący asortyment. Do tego za zakupy powyżej dostajemy gratis. Niestety ceny są w wyższe niż w Rossmannie.

Drogerie Polskie


4. Hebe i Natura


Rzadko tam zaglądam- tylko gdy w Rossmannnie lub zwykłych supermarketach nie ma tego, czego szukałam. W obu tych sklepach mam karty lojalnościowe, ale nie wiem, czy faktycznie dają jakieś zniżki. Mam też karty do Sephory i Yves Rocher, ale tam nie kupuję dola siebie, bo za drogo. Zdarzyło mi się jedynie prezenty tam kupić.

Karty



Oczywiście często też kupuje kosmetyki w zwykłych sklepach. W Auchan mają dobre ceny i duży wybór. W Biedronce czasem trafiałam na rzadko dostępne elementy kolorówki w cudownie niskich cenach. Lubię też Cień, czyli markę własną Lidla.

Już od dłuższego czasu nie kupuję u konsultantek Avon albo Oriflame. Między innymi dlatego, że od mojej ostatniej konsultantki Avon usłyszałam, że kupuje za mało, a ja specjalnie zamawiałam chociaż jeden kosmetyk każdego miesiąca, żeby wiedziała, że ma stałą klientkę. Tym bardziej że na E Zebra mogę kupić kosmetyki z obu tych firm.


Komentarze

Popularne posty