Warszawa nieoczywista

W Stolicy byłam trzy razy: z wycieczką szkolną, na koncercie ACDC oraz w odwiedziny u znajomych w 2018, gdy zwiedzałam Wawę w dość niekonwencjonalny sposób.

Warszawa

Wyścigi konne na Służewcu


Od zawsze chciałam zobaczyć wyścigi konne i się udało :) Byłam zachwycona! Kibicowanie i obstawianie zwycięzcy niesamowicie wciąga i jest świetną zabawą. W niedzielę wyścigi trwają niemal cały dzień, ale my byliśmy tylko na kilka godzin. Swoim strojem wpasowałam się w obowiązujący dress code kobiet: sukienka koktajlowa i kapelusz. Szkoda, że niewiele pań go przestrzega, ponieważ takie stroje nadają klimatu wydarzeniu. Wyścigi to impreza biletowana, ale wejściówki są tanie i można je kupić wcześniej przez Internet. Podczas zakupu wybieramy, z jakiego miejsca chcemy oglądać zawody i od tego wyboru zależy cena. Obiekt wyposażony jest w strefę gastro.



Wyścigi konne na Służewcu


Przy okazji wizyty na torze wyścigowym odkryliśmy przepiękny park znajdujący się zaraz obok, gdzie zrobiliśmy klimatyczne jesienne zdjęcia.


Park na Służewcu

Wystawa "Dawno, dawno temu" w Teatrze Lalka


Jestem wielką fanką baśni Braci Grimm, zatem nie mogłam sobie odpuścić wystawy estońskich ilustracji wykonanych do ich opowieści.


Wystawa "Dawno, dawno temu" w Teatrze Lalka

Centrum Nauki Kopernik


Nieco kosztowna, ale sprawiająca wiele frajdy również dorosłym wystawa. Warto poświęcić cały dzień (polecam deszczowy) na jej zwiedzanie, bo oglądać, a właściwie bawić się jest czym. Większości eksponatów możemy dotknąć i wypróbować ich działanie.

Lubię takie nieoczywiste pomysły na zwiedzanie. Tym bardziej że wszystkie Sztandarowe atrakcje Warszawy już widziałam. Teraz przyszedł czas na odkrywanie Stolicy od innej strony.

Komentarze

Popularne posty