Selfie Project flamingowa maseczka


Jak tylko zobaczyłam flamingową maseczkę Selfie Project, nie mogłam się oprzeć :D

maseczka regenerująca typu peel off Selfie Project


To był bardzo dobry zakup. Maseczka regenerująca typu peel off sprawdziła się idealnie. Doskonale odświeża cerę, rozświetla, poprawia wygląd i usuwa oznaki zmęczenia. Tworzy różowe glow, co sprawia, że maseczka wygląda bardzo ładnie na twarzy, a to jest bardzo rzadko spotykane. Ściąga się bardzo wygodnie, praktycznie całość odchodzi od razu. Spotykałam maseczki typy peel off, które niemal musiałam zeskrobywać, lub zmywać, bo nie chciały odejść od skóry. Dzięki formule ułatwiającej ściąganie nie podrażnia cery naczyńkowej. Cena to około 5 zł.

Podsumowując, maseczka regenerująca typu peel off od Selfie Project to mój absolutny hit i zdecydowanie ją polecam.

Ogólna ocena: 10/10.

Komentarze

Popularne posty