Prezenty

Był wpis o prezentach, które daje moim bliskim, a teraz kilka słów o prezentach, które ja dostałam :)



Mikołajki



Mikołajki

Gdy przyjechałam do mamy przed świętami w pokoju czekał na mnie prezent mikołajkowy :) Dostałam przepyszną herbatkę w ozdobnym pojemniku, czekoladki, szal, prostownicę do włosów oraz zestawy do szycia.
Z mamą mamy system, że mówimy sobie wprost co chciałybyśmy dostać dlatego zestawy do szycia i prostownica to był mój wybór.


Gwiazdka

W pracy spotkało mnie miłe zeskoczenie i od jednego z naszych partnerów biznesowych dostałam peeling do ciała, a od drugiego górę cukierków, które zjadłam, zanim zdążyłam pomyśleć, aby zrobić im zdjęcie.
Dodatkowo szef odgadnął moja miłość do alkoholu i słodyczy i dał mi dwa likiery w zestawie ze szklankami oraz czekoladki.


Gwiazdka w pracy


Podczas naszej ekipowej Wigilii wylosowałam prezent składających się z dekoracji świątecznej- skrzata ze zwisającymi nóżkami i czekoladowego lizaka. Bardzo lubię dostawać dekoracje świąteczne w prezencie :)


Gwiazdka ekipowa


Na Gwiazdkę od mamy i dziadka dosrałam kalendarz, słodycze i kosmetyki. Od narzeczonego mamy mój ulubiony słowacki likier miętowy, kalendarz oraz słodycze, a od jego wnuków przeuroczy świąteczny kubek i Jin.


Gwiazdka

Od mojego przyjaciela dostałam jeszcze koszulkę "Wściekłe Wieszcze i Norwid jeszcze" w której absolutnie się zakochałam z nadwyraz.com oraz kalendarz ze śląskimi słówkami z gryfnie.pl.



Z podsumowania wynika, że dostałam trzy kalendarze, ale dla mnie to dobrze, ponieważ jeden postawię na biurku w domu rodzinnym, drugi powieszę u mnie w Zakopcu, a trzeci w Krakowie. Dodatkowo ten od mamy ma naklejki z symbolami oznaczającymi czyjeś urodziny, wizytę u fryzjera i inne podobne wydarzenia. Naklejek będę używać w moim planerze.


Jak o tym myślę, to dochodzę do wniosku, że wolę dawać prezenty niż je otrzymywać.



Komentarze

Popularne posty