Maseczka oczyszczająca Avon Planet Spa

Wszystko, co najbardziej lubię w maseczkach, czyli oczyszczanie i tubka oraz jedna wada.



Oczyszczająca maseczka z Avonu z serii Planet spa z cedrem i eukaliptusem według producenta ma dogłębnie oczyszczać naszą skórę twarzy. Czy rzeczywiście? Ma moją tłustą cerę działa dobrze, buzia faktycznie była oczyszczona, a podczas jej stosowania miałam nieco mniej niedoskonałości.

Czy działanie było jakieś spektakularne? Raczej nie, a tego spodziewałabym się po maseczce za ponad 10 zł. Na szczęście opakowanie starczyło mi na długo. A skoro w temacie opakowania jesteśmy, to bardzo lubię maseczki w tubkach. Te w saszetkach brudzą wszystko do około, gdy czekają na następne użycie.

Jakaś wada? Tak. To jest maseczka typu peel off (trzeba ją ścierać z twarzy na sucho), a takie produkty nie są rekomendowane dla naczynkowej cery, a moja niestety ma takie tendencje. Ścierałam maseczkę bardzo delikatnie, dzięki czemu nie nabawiłam się nowych pajączków na twarzy.

Ogólna ocena: 6/10, czyli polecam.

Komentarze

Popularne posty