Ante Smaki Sycylii- włoskie delikatesy w Krakowie

Co robię, gdy zatęsknię za przysmakami ze słonecznej Italii? Wybieram się do Ante.




W Delikatesach znajdziemy całe mnóstwo włoskich produktów. Od tych, które kojarzą się nam od razu typu makarony lub kawa, przez wyśmienite sery, które bardzo polecam, a kończąc na moim absolutnym hicie- kremie pistacjowym.





Krem odkryłam, gdy moja przyjaciółka przywiozła go z Włoch i mnie poczęstowała. To była jedna z najlepszych słodkich rzeczy, jakie w życiu jadłam i mówi to osoba nieprzepadająca za pistacjami.





Z podroży do Mediolanu i Bergamo sama sprowadziłam cały zapas, który po jakimś czasie się skończył... Wtedy na ratunek przyszło Ante :)

Krem niestety nie jest tani, bo za malutki słoiczek zapłacimy aż 25 zł. Ogólnie sycylijski sklep należy raczej do drogich przyjemności. Na szczęście nieco rekompensuje to miła obsługa.

Podsumowując, jeśli chcecie poczuć smak gorącej Sycylii (lub obłędnego kremu pistacjowego) wybierzcie się na ulicę Zwierzyniecką 22 do sycylijskich delikatesów.

Komentarze

Popularne posty