GTW W PODRÓŻY- Grecja- KORFU Smurf's


Pomimo, iż dziś zaczął się rok akademicki ja myślami jestem jeszcze na Korfu i dziś wspomnienie z malowniczego miasteczka Palaiokastritsa, czyli moje ukochane owoce morza
w restauracji Smurf's.



Właściwie wszystko w tej restauracji (oprócz nazwy i cen) mi się podobała. Po pierwsze położenie, nad brzegiem morza, stoliki
w ogródku przy plaży, no taki widok sprawia, że wszystko smakuje jeszcze lepiej. Obsługa prze miła, jak z resztą wszyscy Grecy. No
i najważniejsze, czyli wyśmienity Talerz Rybaka, czyli talerz pełen owoców morza: langusty, krewetki, grillowane ośmiornice, małże, ryba. Do tego frytki, cytryna i warzywa.


Niestety za takie przyjemności się słono płaci, bo sam talerz kosztował 25 euro plus napoje i już mamy ponad 30. Ten obiad był ostatnią rzeczą, którą przeliczyłam na złotówki, postanowiłam po prostu przyzwyczaić się do greckich cen i tyle. No, a poza tym  to dalej nie wiem, co wspólnego z tą restauracja mają Smerfy...
Podsumowując, jeśli będąc na Korfu zawitacie do Palaiokastritsa, koniecznie wybierzcie się na Talerz Rybaka do Smurf's.
Ogólna ocena 10/10







Komentarze

Popularne posty