ARKADIA


Ostatnio bardzo modne jest bywanie w restauracjach na barkach nad Wisłą, więc i ja postanowiłam tam pójść w zeszłą niedzielę. Wybrałam bar na barce Arkadia, było bardzo gorąco, dlatego zdecydowałam się na kawę mrożoną, która zaskoczyła mnie niską ceną 12 zł. Sama kawa smakowała dość przeciętnie, ale za to bita śmietana była wyborna.

Wystrój barki jest całkiem przyjemny, dużo miejsca, dużo stolików, względnie ładnie, ale bez jakiś szczególnych detali, co może sprawiać, że restauracja wydaje się nijaka i bez charakteru.

A tak jest pod pokładem.

Na niekorzyść działa też częściowa samoobsługa, na którą jesteśmy skazani. Plusem natomiast jest widok na Wawel.
Podsumowując: Arkadie polecam na kawę deser lub piwo najlepiej z grypą przyjaciół.
Ogólna ocena: 6/10 punkty dałam głównie za niskie ceny, odjęłam za dość nijaki wystrój i samoobsługę.







Komentarze

Popularne posty