GTW W PODRÓŻY- PRAGA- VIVA PRAHA


Ostatnio trochę zaniedbałam bloga przez sesje egzaminacyjną, ale postaram się nadrobić zaległości. Oto ostatni wpis z Pragi.

Biorąc pod uwagę, że uwielbiam słodycze, a szczególnie czekoladę to nie mogłam przejść obojętnie obok Viva Praha. Jest to bardziej cukiernia, bo nie posiada miejsca do siedzenia i to jest jej minusem. Jednakże ogromny wybór czekoladowych specjałów trochę to rekompensuje. Dostaniemy tam całą masę wyrobów czekoladowych bądź w  czekoladzie, od tabliczek czekolady, przez owoce w czekoladzie po bakalie i marcepan. Ceny... No cóż... Tanio nie jest, ale bardzo drogo też nie. Wizyta w Viva Praha nie zrujnuje nam portfela, a na pewno poprawi humor :) Ja będąc tam skusiłam się na ryż w białej czekoladzie i do tej pory pamiętam ten cudowny smak. Ogólnie po całym wyjeździe mogę powiedzieć, że smaki Pragi bardzo przypadły mi do gustu.


Podsumowując: Będąc w Pradze koniecznie wejdźcie do Viva Praha, oprócz słodyczy dla siebie możecie tam też kupić smaczne pamiątki dla bliskich.
Ogólna ocena: 8/10 odjęłam punkty za brak miejsc do siedzenia i dość wysokie ceny, a poza tym wszystko jest fantastycznie.













Komentarze

Popularne posty