HOUSE FO BEER

Do czasu pierwszej wizyty w House of beer prawie w ogóle nie bywałam w pubach, teraz jestem tam stałym klientem na ulicy Św. Tomasza 35. Koneserem piwa tez nie jestem, ale nie znoszę tego co oferują nam w standardzie wszystkie sklepy i knajpki, dlatego szeroka i ciekawa oferta pubu bardzo przypadła mi do gustu. Możemy tam znaleźć ponad 150 rodzajów piwa, których nie dostaniemy ani w przeciętnym sklepie, ani w pierwszym lepszym barze.
W temacie wystroju House of beer jest na całkiem dobrym poziomie. Na szczególną uwagę zasługują miękkie sofy i fotele, niestety prawie zawsze zajęte (czasem przeze mnie i moich przyjaciół). W gruncie rzeczy w lokalu prawie zawsze jest trudno o miejsce. Ciekawym detalem jest tez antyrama z kapslami od butelek po piwie.
Wszyscy barmani są mili i udzielają profesjonalnych informacji piwnym laiką. Ceny średnie. 8 zł to koszt każdego piwa, oprócz piwa dnia za 5 zł. Promotorów nie ma ale to nie ważne, bo wszystkie atuty tego miejsca rekompensują ich brak.
Reasumując House of beer to moim zdaniem najlepszy krakowski pub. Ocena ogólna 10/10.
Strona internetowa:
i Facebook:





Komentarze

Popularne posty