Mieszane uczucia

Czasem mam tak, że nie jestem przekonana czy jakiś twór kultury mi się podoba. Tak jest z poniższą trójką.

Popkultura

1. Amsterdam

Jeden z bardziej chaotycznych filmów z poszarpanym i nierównym scenariuszem, jaki widziałam. Trochę jakby postanowił zrobić ekspert i kazał napisać film sztucznej inteligencji. Ale czy tak doświadczony scenarzysta i reżyser pozwoliłby sobie na coś takiego. I czy taka plejada gwiazd zgodziłaby się na występ? Jeśli popatrzymy na Amsterdam w kategorii ciekawostki, to jest interesujący. W innym przypadku to klapa.


2. Cyberpunk Edgerunners


Świetna kreska, doskonała muzyka, genialny klimat i fajni bohaterowie, którzy wszyscy giną po kolei. To mega depresyjny serial, który ciężko się ogląda.

3. Chopin


Niby spoko, bo wiele ciekawostek i ogólnie Fryderyk Chopin miał fascynujące życie, tylko czasem autorka popada w niepotrzebne dłużyzny, przez co miałam wrażenie, że bohater biografii żył chyba ze 100 lat a ja następne 100 będę słuchać tego audiobooka.

Komentarze

Popularne posty