Skarby Pogórza Ciężkowickiego

Skarby czego? Gdzie to jest? Też tak zareagowałam, gdy dowiedziałam się, że mamy tam jechać.

Kokosz

Pogórze Ciężkowickie leży w południowo- wschodniej Polsce u progu Beskidu Niskiego. Prawdziwą perełką jest tu nie tylko góra Kokosz, na której znajduje się piękny punkt widokowy (góra dostępna samochodem lub oczywiście piechotą), ale leżąca u stóp Kokosza winnica: Piwnice Antoniego. Niestety nie załapaliśmy się na degustacje, ale kupiliśmy w ciemno najlepsze polskie wina, jakie do tej pory piłam. Zwłaszcza Perła Kokosza skradłam moje serce. Polecam miejscówkę wszystkim fanom enoturystyki.

Kokosz

Piwnice Antoniego


A jeśli nie pić wino to co robić? Odwiedzić Wioskę Indiańską w Zalasowej! Nam się akurat nie udało, bo była zamknięta, ale jest powód, aby wrócić.

Indiańska Wioska

Indiańska Wioska


Gdzie spać? My większą ekipą (8 osób) spaliśmy w przeuroczym domku Bajcykówka w Zalasowej.

Bajcykówka


Komentarze

Popularne posty