Pianka do włosów Nivea Flexible Curls & Care

To mój absolutny kosmetyczny pewniak!

Pianka do włosów Nivea Flexible Curls & Care


Mam lekko kręcone włosy i aby je ułożyć, stosuje pianki codziennie. Wypróbowałam różne, ale żadna nie może się równać z Nivea Flexible Curls & Care. Produkt nie skleja ani nie obciąża włosów, dobrze podkreśla ich skręt oraz sprawia, że są miłe w dotyku. No i najważniejsze chroni włosy przed działaniem wysokiej temperatury, co dla mnie jest bardzo ważne, ponieważ często traktuje kosmyki suszarką i prostownicą, a miejsca na kolejny osobny kosmetyk nie mam.

Czy pianka ma jakieś minusy? Tak. Jest dość droga i trudnodostępna. Na szczęście nawet przy codziennym stosowaniu starcza na kilka tygodni.

Zdecydowanie polecam!

Ogólna ocena: 10/10.

Komentarze

Popularne posty