Hydrolat ogórkowy Senkara- hit!

To jest jeden z moich kosmetycznych hitów, które zdziałały cuda!


Hydrolat ogórkowy Senkara


Rok temu w marcu wybrałam się na Ekotyki, czyli targi kosmetyków eko. Tam zobaczyłam stoisko formy, która miała sympatyczną pandę w logo. Była to Senkara. Przyglądałam się chwilę i postanowiłam kopić rzecz nierujnującą za bardzo mojego portfela (eko kosmetyki są cholernie drogie). Padło na ogórkowy hydrolat za 18 zł. Dlaczego ogórkowy? Słyszałam, że to zielone warzywo ma zbawienie działanie na problemy z cerą.

Po roku stosowania kosmetyk się kończy, a moja cera jest w doskonałej kondycji. Promienna, odżywiona, rzadko pojawiają się niedoskonałości i przede wszystkim nawilżona. Tłusta skóra jest trudna w nawilżaniu, ponieważ łatwo kosmetykami sprawdzić, że będzie produkowała więcej sebum, a tego przecież nie chcemy. Hydrolat od Senkary nawilżył moją twarz, nie obciążając jej.

Kilka dni temu ponowie wybrałam się na Ekotyki i kupiłam kolejną buteleczkę.

Podsumowując, polecam Wam ogórkowy hydrolat od Senkary. Może i nie jest najtańszy, ale skuteczny.

Ogólna ocena: 10/10.


Ekotyki

Komentarze

Popularne posty