Jak zamienić burgera w złoto? W Alchemii od kuchni wiedzą

Alchemia to jeden z najpopularniejszych pubów na krakowskim Kazimierzu. Ja zwiedzanie Alchemii zaczęłam od kuchni. Dosłownie i w przenośni.




Na gruncie popularności pubu powstała restauracja o nazwie “Alchemia Od Kuchni”. Dorównuje ona sławą młodszej siostrze i zwykle ciężko tam o stolik.
Wystrój wpisuje się w najnowsze hipsterskie trendy tak samo jak klientela, a nawet obsługa, która jest bardzo uprzejma.



Menu również zalatuje, hipsteriadą, ale dzięki jemu stanowi prawdziwą perełkę. Zamówiłam burgera z grillowanym serem halloumi, falafelem, domowymi piklami, rukolą, raitą oraz humusem z pieczoną czerwona papryką. Było wege, nieco blisko-wschodnio i przede wszystkim mega pysznie. To zdecydowanie najlepszy burger, jaki kiedykolwiek w życiu jadłam. Połączenie tych składników (których nigdy wcześniej nie próbowałam) okazało się strzałem w dziesiątkę. Wszystko do na smacznej bułce wysokiej, jakości i z pysznymi frytkami oraz sałatką Colesław. Całość zestawu kosztowała przyzwoite 27 zł.
Moi znajomi zamówili klasyczne burgery, których smak również chwalili tak samo jak deseru- ciasta Snikers.



Podsumowując musicie iść do Alchemii Od Kuchni i przeżyć prawdziwy foodgazm jedząc halloumi burgera.

Ogólna ocena 10/10.







Komentarze

Popularne posty