Kawa na wynos w PAPIEROWYM KUBKU

Nie pijam kawy zbyt często i bez problemu potrafię się bez niej obudzić. Kawa jest dla mnie towarzyszem spotkań lub spacerów, jeśli jest na wynos.




Na jeden z spacerów na Błoniach wybrałam kawę z Papierowego Kubka i bynajmniej nie chodzi tu o naczynie, lecz o nazwę kawiarni, a właściwie budki z kawą.
Pani, która tam sprzedaje jest bardzo miła i z braku odtłuszczonego mleka zaproponowała mi sojowe lub ryżowe. Wybrałam drugą opcję i to był błąd. Cafe Latte z mlekiem ryżowym smakuje paskudnie. Nawet duża ilość cukru trzcinowego nie pomogła.
Jestem pewna, że smak kawy byłby o niebo lepszy gdyby nie to mleko. 
Na szczęście ceny w Papierowym Kubku są bardzo przystępne i będę mogła spróbować ich kawy jeszcze raz, ale z innym mlekiem. 
Podsumowując, Papierowy Kubek- tak. Mleko ryżowe- nie. 
Ogólna ocena 6/10.


Komentarze

  1. Super wpis :) W hurtowni opakowań gastronomicznych https://tedmark.pl/ znajdziesz m.in kubki papierowe o różnych rozmiarach.

    Bezproblemowa wysyłka więc warto zapoznać się z ofertą.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty