JORDAN CAFFE


Muszę przyznać, że z zewnątrz Cafe Jordan może nie zachęcać do wejścia. W tym samym budynku mieści się również biuro podróży i hotel.


Nie warto jednak ulegać temu wrażeniu. Kawiarnia jest naprawdę bardzo przytulna i ciekawie urządzona. Przeważają motywy związane z wyjazdami zapewne ze względu na dzielenie przestrzeni z biurem podróży. Kocham wycieczki, więc oczywiście ta stylistyka mi odpowiada.



W szczególności podobają mi się zegary pokazujące czas na świecie.

Słyszałam opinie, że serwują tam najlepszą kawę w Krakowie. Faktycznie jest dobra, ale ja zdecydowanie jestem większą fanką herbat. Jordan oferuje ciekawe i pyszne mieszanki. Do każdej ogromnej i przystępnej cenowo filiżanki herbatki dodają gratis wafelka. Lubię to!


Obsługa to głównie młodzi i wyluzowani ludzie, którzy są mili
i chętnie żartują z klientami.




Podsumowując, Jordan jest bardzo pozytywnym miejscem, do którego warto pójść na kawę/ herbatę z przyjaciółmi.
Ogólna ocena 7/10.



Komentarze

Popularne posty