BOSCAIOLA


Z zewnątrz Boscaiola zachęca do wejścia stolikami w oknie
i eleganckim wystrojem. I trzeba przyznać, że wnętrze lokalu nie sprawi nam zawodu, przestronne mieści na prawdę sporą ilość stolików. Do tego zdecydowanie czujemy włoski klimat, ponieważ dekoracje współgrają z rodzajem kuchni. W szczególności podoba mi się łuk pod sufitem z butelek po winie. Ciekawy pomysł,
z którym w Boscaiola spotkałam się po raz pierwszy.



Zawodu nie sprawi też obsługa. Bardzo profesjonalna i na wysokim poziomie. Chciałabym w tym miejscu napisać, że potrawy też nas nie zawiodą, ale niestety nie mogę. Risotto z krewetkami, które zamówiłam nauczyło mnie, że jeden z moich przysmaków, czyli krewetki jednak może źle smakować. Były twarde
i nieprzyprawione, do tego było ich mało. Jedynie ryż i sos okazały się bez zarzutu. Ale przecież nie po to zamawiałam risotto
z krewetkami, aby jeść tylko ryż w sosie. Nawet nie wygląda to dobrze na talerzu.


Calzone zamówione przez moją przyjaciółkę Karolinę okazało się
o niebo lepszym wyborem. Po pierwsze porcja była duża
i adekwatna do ceny, a muszę powiedzieć, że w Boscaiola jest drogo. Ponadto było smaczne. Cienkie, ale niechrupiące ciasto (nie lubię, gdy ciasto od pizzy jest chrupiące), delikatne w smaku wypełnione dobrze skomponowaną i idealnie doprawioną mieszanką szpinaku, sera i suszonych pomidorów. 


Na koniec zdecydowałam się na deser. Panna Cotta była mała, ale po małym risotto spodziewałam się równie drogiego i małego deseru. Jednak w przeciwieństwie do dania głównego okazał się przepyszny. Delikatny i kremowy smak zaostrzony słodkim syropem pomarańczowym. Po prostu delicje zdecydowanie warte swojej ceny.




Podczas innej wizyty zamówiłam pizzę, była dobra, ale nie wybitna i nie nadawała się dla dwóch osób.


Podsumowując Boscaiola nie ma romantycznego klimatu randkowego, dużych porcji ani niskich cen. Polecam ten lokal może na elegancką kolacje z przyjacielem, który nie należy do oszczędnych. I nie polecam zamawiania risotto z krewetkami.
Ogólna ocena 5/10.









Komentarze

Popularne posty