SOPRANO TRATTORIA


Dziś po raz pierwszy i coś czuje, że nie ostatni wybrałam się do Soprano. Zachęciło mnie głownie stolikami w oknie, które niestety były zajęte, ale okazało się, że w restauracji jest piękna antresola, na której usiedliśmy, a ponadto lokal jest duży, więc nie ma obawy o miejsce.


Ogólnie rzecz biorąc wnętrze jest piękne, klimatyczne, eleganckie, urządzone ze smakiem. Jest mnóstwo ciekawych rozwiązań jak sufit w paski, a przy tym nie przytłacza ilością detali. Perfekcja!
Menu dorównuje wystrojowi. Znajdziemy dużo ciekawych, nieszablonowych propozycji, zwłaszcza, jeśli chodzi o pizzę. Ja jednak postawiłam dziś na klasyczną Cztery Sery i się nie zawiodłam. Pyszna i niedroga, bo tylko 20 zł za pizzę dla jednej osoby, którą można najeść się do syta.


Na koniec to, co w Soprano najlepsze, czyli obsługa. Kelner był niesamowity. Miły, uczynny, uśmiechnięty, pomocny, nie nagabywał nas zbyt często. Rzadko zdarza się, że najbardziej podoba mi się w restauracji obsługa. Soprano pod tym względem powala konkurencje. Inne lokale powinny się od nich uczyć.
Podsumowując: Zawsze, dla każdego i na każdą okazje polecam Soprano.
Ogólna ocena 10/10.






Komentarze

Popularne posty