KIERMASZ ADWENTOWY


W zeszłym roku pisałam o Kiermaszu Świątecznym. W tym wybrałam się również na Kiermasz Adwentowy pod Galerie Krakowską. Jak się dowiedziałam Adwentowy od Świątecznego różni się tym, że kończy się 24 grudnia w dzień Wigilii a nie tak jak Świąteczny 26 grudnia.

Na kiermasz u oprócz różnego rodzaju świątecznych cudeniek (mniej najbardziej urzekły wieńce z piórkami) można tez coś zjeść. 


Ja wybrałam oscypka z grilla z żurawiną (3, 50zł). Był troszkę przypalony, ale dobry, Mówi to Wam góralka z Orawy, dla której oscypki to codzienność, więc naprawdę nie mógł źle smakować. 

Jako bonus do dzisiejszego świątecznego wpisu postanowiłam dodać parę zdjęć z wydarzenia, które ucieszyło mnie do granic możliwości i pozwoliło poczuć magię świąt. Oczywiście chodzi mi
o ciężarówkę Coca-Coli stojącą w niedziele na krakowskim Rynku Głównym. Marzyłam żeby zobaczyć ja na zywo i oto jest :)




czekoladowe narzędzia
COCA-COLA









Komentarze

Popularne posty