GTW W PODRÓŻY- WROCŁAW


Oto powstał pomysł dodatkowego cyklu na blogu- Gdzie Tu Wyjść w Podróży. 
Od czasu do czasu zdarza mi się gdzieś wyjechać, a wtedy trafiam na wiele lepszych bądź gorszych miejsc, jeśli chodzi o restauracje, bary i knajpki. Postanowiłam je tu opisać. Na pierwszy ogień idzie Wrocław, gdzie spędziłam ostatnie parę dni. Najbliższe wpisy będą poświęcone właśnie miejscom, które warto odwiedzić goszcząc w tym pięknym mieście.


We Wrocławiu byliśmy po raz pierwszy i kompletnie nie znając miasta spacerowaliśmy po urokliwych małych, bocznych uliczkach Starego Miasta. Na jednej z nich dostrzegłam Chocoffe. Od razu popadłam w totalny zachwyt, ponieważ uwielbiam czekoladę! Musiałam pójść tam na deser. Zamówiłam mrożoną czekoladę z malinami i lodami miętowymi (połączenie wybrałam sama, można było też wybrać inne smaki lodów i wiśnie), która była pyszna. Dla kontrastu mój chłopak zamówił gorącą czekoladę z wiśniami i była ona wyborna zarówno moim jak i jego zdaniem (a wybredny jest:). Obie czekolady były w cenie parunastu złotych. Poza tym w Chocoffe można kupić pralinki na sztuki, my zdecydowaliśmy się na pomarańcze z pieprzem i kasztan. Nie wiem, która smakowała lepiej:) Raj dla czekoladoholików. 



W kwestii wystroju nie jest już tak pysznie... Co prawda nie jest też źle, ale wnętrze nie przypadło mi do gustu... Brudny dywan, niepasujący do całości obraz, kiepsko dobrane stoliki i krzesła. Plusem były wygodne, miękkie kanapy i ładna tapeta. Gdyby dobrać do nich pasujące, klimatyczne i modne pozostałe elementy wnętrze zyskałoby bardzo wiele. Za to od zewnątrz lokal robi dobre wrażenie dzięki śmiesznym rymowanką na temat czekolady na ścianach :) bardzo przykuwają uwagę i zachęcają do wejścia.


Obsługa nawet ok. Dlatego tylko "nawet ok", ponieważ zamówienie składany przy kasie, tam też od razu płacimy i ze stolika sprzątamy sami, a ja jak wiadomo za tego typu rozwiązaniami nie przepadam. Na szczęście pani była bardzo miła i chętnie doradzała w wyborze oraz przyniosła zamówienie do stolika.
Podsumowując Chocoffee to świetne miejsce na deser we Wrocławiu, można się tam wybrać zarówno ze swoją drugą połówką jak i ze znajomymi.
Ogólna ocena 6/10 Wszystkie punkty są przyznane za smak i pomysł ze śmiesznymi napisami na zewnątrz. Odjęłam za niedograny wystrój i samoobsługę.
Facebook: brak
PS: Przygotowując ten wpis dowiedziałam się, że Chocoffe jest też w Krakowie. Wybiorę się tam i napisze recenzję porównawczą obu kawiarni.



zdjęcie z internetu







Komentarze

Popularne posty