Odżywki w sprayu Onlybio

Odżywka z termoochroną podczas stylizacji włosów i odżywka z termoochroną na słońce.

Odżywki w sprayu Onlybio

Od czasu, gdy miałam okazję testować kosmetyki do włosów Onlybio, uwielbiam ich produkty. Dlatego skusiłam się na zakup dwóch kolejnych odżywek Onlybio (pomimo że nie były najtańsze). Obie w sprayu, bo jak wiecie, ja nie przepadam za odżywkami, które trzeba spłukiwać.

Pierwsza to odżywka do ochrony włosów podczas stylizacji na ciepło suszarką i prostownicą, czyli coś dla mnie, bo włosy suszę zawsze, a grzywkę prostuję codziennie. Sprawdziła się idealnie, bo kosmyki dużo mniej się niszczą, od kiedy jej używam.

Druga to spray ochronny w filtrem UV na słońce. Podróżuję sporo, również w ciepłe kraje, a tegoroczne lato w Polsce było niezwykle słoneczne, dlatego postanowiłam zadbać o utrzymanie koloru właśnie tą odżywką. Zauważyłam, że dzięki niej mój rudy blaknie dużo wolniej. Zobaczymy, jak spray sprawdzi się pod azjatyckim słońcem Wietnamu.

Oba kosmetyki polecam, bo działają świetnie i są 10/10.

Komentarze

Popularne posty