Synergia dobre miejsce

Ostatnio zauważyłam, że najlepsze posiłki serwowane przez knajpy to śniadania. Nastąpił też wzrost liczby lokali śniadaniowych i brunchowych. Podoba mi się ta rewolucja gastronomiczno- kulturalna, bo uwielbiam śniadania na mieście.

Synergia dobre miejsce

Kolejną godną polecenia katowicką śniadaniownią (po Kafeju i Trzech siostrach) jest Synergia dobre miejsce. Wprawdzie o miejsce u nich trudno, bo to niezwykle popularny lokal, ale poczekać warto. Jadłam tofucznicę, moją pierwszą w życiu tofucznicę i odkryłam, że bardzo lubię to danie. Właściwie wszystko, czego w Synergii próbowałam, było pyszne i warte swojej ceny. Wystrój przypadnie do gustu fanom najmodniejszych trendów wnętrzarskich i loftów. Jak na mój gust powinno być mniej social table, a więcej takich mniejszych, kameralnych, ale sądzę tak, dlatego że nie lubię dzielić stolika z kimś obcym. Obsługa w trakcie mojego pobytu nieco nieogarniała, bo myliła zamówienia i zapominała o nich, ale mam nadzieję, że było to spowodowane dużą ilością ludzi i nie jest regułą.

Chętnie odwiedzę Synergię ponownie.

Ogólna ocena: 8/10.

Adres: ul. Andrzeja 29/2 Katowice.

Komentarze

Popularne posty