Balsam do Ciała Victoria Secret

Na czym polega fenomen kosmetyków Victoria Secret? Nie wiem...

Balsam do Ciała Victoria Secret

Dostałam absolutnie pięknie pachnący i przyjemnie kremowy balsam do ciała Victoria Secret na gwiazdkę. Ma przepiękne opakowanie i bardzo wygodny sposób otwierania, nawilża skórę. I co? I nic więcej. Nie odkryłam żadnych pielęgnacyjnych ani naprawczych właściwości balsamu. Niestety na opakowaniu brak opisu w języku polskim, więc nawet nie wiem, czego miałam się spodziewać. Pomimo to, jestem bardzo zadowolona z tego prezentu, bo pewnie sama w życiu bym sobie takiego balsamu nie kupiła (zakładam, że jest drogi jak wszystko od Victoria Secret).

Wydaje mi się, że wygląd i spełnianie bardzo podstawowych funkcji jak nawilżenie to cecha charakterystyczna kosmetyków tej marki. Kiedyś stosowałam ich błyszczyki (również prezent) i tak samo nie dostrzegłam żadnego dodatkowego działania.

Ogólna ocena: 5/10.

Komentarze

Popularne posty