Polecanka

Film, serial, książka.

Polecanka

1. Frankie i Johnny


Bardzo lubię stare filmy i lubię też filmy z Alem Pacino. A tu mamy piękną opowieść o relacji rodzącej się między bohaterami Pacino i Michelle Pfeiffer. Takie filmy romantyczne to ja lubię.

2. Dziewczyny nad wyraz


Na początku serial mnie drażnił. Oczekiwałam obyczajówki o przyjaźni młodych kobiet, nowej odsłony Seksu w Wielkim Mieście, a otrzymywałam produkcje o laskach, dla których najważniejsza w życiu jest praca. Do tego stopnia, że jedna z bohaterek pozwalała, aby fakt, że sypia czy też spotyka się z kimś z pracy, był przedmiotem rozmów z jej szefami, którzy uważają, że powinni zostać poinformowani o tej sytuacji. To dla mnie było chore. Ogólnie chore dla mnie było to jak ważne miejsce, w życiu tych dziewczyn zajmuje praca. Z czasem jednak jest coraz lepiej i tematyka nie trzyma się już tak kurczowo kariery bohaterek. Dziś całkiem przyjemnie ogląda mi się "Dziewczyny nad wyraz", a jeszcze przyjemniej patrzy na stylizacje z serialu.

3. Anatomia Góry. Rafał Froniaaudiobook


To moja pierwsza książka o himalaizmie. Na pewno nie ostatnia, bo tego, co naprawdę mnie interesowało było w niej stosunkowo niewiele. Oczekiwałam głownie "mięska", czyli relacji ze zdobywania wysokich szczytów lub z akcji ratunkowej na Nanga Parbat z 2018. Owszem było tam to wszystko i wiele więcej, ale poprzetykane filozofowaniem i religijnymi wkrętami na temat gór.

Komentarze

Popularne posty