Polecajka: film, serial, książka

O tym, co dobrego ostatnio oglądałam i słuchałam, bo książka to w moim przypadku audiobook.

Polecajka: film, serial, książka

1. Jak romantycznie!

Jak romantycznie!


Mam trochę mieszane uczucia do tej komedii. Z jednej strony wyśmiewa, a z drugiej powiela wszystkie standardowe klisze komedii romantycznych. Żarty nie są przegięte jak w klasycznym pastiszu. To po prostu mile śmieszki z tańczenia w deszczu czy wiecznie potykających się bohaterek tego typu filmów. Pomimo założenia wyśmiana gatunku to film idzie właśnie znanym i przewidywalnym scenariuszem romkoma. Czy to źle? Chyba nie, bo ostatecznie produkcje miło się ogląda do malowania paznokci.

2. Fran Lebowitz. Udawaj, że to miasto

Fran Lebowitz. Udawaj, że to miasto



Zekranizowany wywiad rzeka będący rozmową Martina Scorsese z Fran Lebowitz. Pisarka opowiada o Nowym Jorku, jego mieszkańcach i jego pop kulturowym wymiarze. Produkcja pełna jest ciekawych anegdot i błyskotliwych wypowiedzi artystki. Tak miło się jej słucha, że mamy ochotę zaprosić ją na drinka, ale ekscentryczna Fran pewnie by odmówiła.

3. Dr Jekyll i Mr Hyde

Dr Jekyll i Mr Hyde

Wreszcie miałam okazję poznać prawdziwą historię jednych z najpopularniejszych postaci. Powieść jest krótka, a narracja przyjemnie prowadzona. Pomimo że znałam zakończenie (bo któż go nie zna) to książki słuchałam w napięciu, które autor pięknie buduje.

Komentarze

Popularne posty