Bardzo zdrowo w Luka Fresh

Co zrobić, gdy nie można gryźć? Żywić się sokami i smoothie.




Dlaczego nie mogłam gryźć? Wyrwani dwóch górnych piątek następnie założenie aparatu ortodontycznego. Kto miał ten wie, że spożywanie pokarmów stałych jest na początku leczenia niewykonalne. Musiałam, więc znaleźć alternatywę.
Tak trafiłam do Luka Fresh- budki z sokami i koktajlami obok Teatru Bagatela.



Przybytek jest miały, bo z trudem mieszczą się dwie osoby czekające na sok i ewidentnie przewiduje sprzedaż na wynos.
Obsługa miła i uśmiechnięta, a ceny przystępne.
Za swój pyszny Power Fresh zapłaciłam 11 zł. Widziałam, że sok był robiony na miejscu i zgodnie z opisem wyczuwalne były w nim marchewka i brzoskwinia. Musze przyznać, że faktycznie dał mi powera na reszta dnia.



Podsumowując, gdy będziecie czekać na tramwaj “na Bagateli” polecam wstąpić do Luka Fresh na zdrowy soczek. Nie pożałujecie.

Ogólna ocena: 7/10.


Komentarze

Popularne posty