FRYTKA I PRZYJACIELE, czyli faktycznie najlepsze frytki w mieście

Frytka i Przyjaciele reklamuje się, jako najlepsze frytki w mieście. Spróbowałam i muszę im przyznać rację. Ich frytki nie mają sobie równych.




Kolejny raz dzięki uprzejmości All in Card miałam okazję odwiedzić krakowski lokal. Dostałam od nich voucher na duże frytki. Dzięki!
Co prawda Frytka i Przyjaciele to stoisko obok Kina Kijów i przystanku “Muzeum Narodowe”, ale to nieważne. W ciepłe dni wystawiają kolorowe krzesełka i stoliki, aby klienci mogli usiąść jedząc frytki i czekając na autobus.



Pan, który pracuje na stoisku jest bardzo miły i rozmowny. Chętnie opowie o swojej pracy i poleci najlepszy sos, a sosów mają w Frytce dużo. Ponadto za darmo możemy dostać ser, ananasa lub oliwki do frytek. Świetnie! Ceny są bardzo przystępne, a porcje ogromne. Zdecydowałam się na oliwki, jako dodatek i sos bazyliowy. Niebo w gębie! Frytki odpowiednio wysmażone i dobrze przyprawione, do tego łagodny sos i słonawe oliwki. Perfekcyjne połączenie. To jest prawdziwy foodgazm i po jednym razie ma się ochotę na więcej.

Podsumowując: porcja frytek z Frytka i Przyjaciele, albo dwie, albo siedem i spacer po błoniach to przepis na idealne popołudnie, który mam zamiar często wprowadzać w życie jak tylko temperatura znacznie ku temu sprzyjać.
Ogólna ocena 9/10.


Adres: Kraków al. Krasińskiego.

Komentarze

Popularne posty