WYDARZENIA W KRAKOWIE: MAŁE NAJEDZENI FEST! PO ZIEMNIAKI!



W ostatnią słoneczną i ciepłą niedzielę tego roku, czyli 11 września, miałam przyjemność uczestniczyć w dwóch niezwykłych wydarzeniach. Oprócz Marszu Jamników odbywał się wtedy również Małe Najedzeni Fest na Starym Kleparzu.



Jest to wydarzenie cykliczne, najlepiej śledzić ich na Facebooku, aby wiedzieć gdzie i kiedy festiwal będzie się odbywał.




Tym razem motywem przewodnim był ziemniak :) Zaskoczyła mnie ilość niestandardowych przysmaków, które zaproponowali wystawcy. Nie wiedziałam, na co się zdecydować: kumpir czy ziemniaczany pasztet, falafle albo ciasto, a może zupa.



Moja natura łasucha wygrała i postawiłam na torcik czekoladowy z kukułką i kremem z batatów za 7zł od Słodkiego Warsztatu. Był obłędny! Miękkie i mokre czekoladowe ciasto, słodki do granic możliwości batatowy krem oraz delikatnie wyczuwalny smak Kukułek, w solidnym kawałku tortu. Pyszności!



Po zjedzeniu tak słodkiego ciasta zdecydowanie musiałam ugasić pragnienie. Udałam się na stoisko meksykańskiego baru Calavera, po oranżadę z guawy. Nie smakowała wybitnie dobrze,
a kosztowała jakby miała tak smakować, bo aż 10 zł. Nie kupujcie jej.



Podsumowując, obserwujcie facebookowy profil Najedzeni Fest
i wybierzcie się na kolejna edycję. Polecam również wyprawę do Słodkiego Warsztatu na ich pyszne i niezwykłe wypieki.

Ogólna ocena 9/10.

Komentarze

Popularne posty