BARKA VICTORIA

WPIS PRZEZNACZONY DLA OSÓB PEŁNOLETNICH 


(foto: Katarzyna Górniak)

Sezon na barki trwa nadal, dlatego korzystam z niego póki mogę. Ostatnio miałyśmy z przyjaciółką ochotę na wino, wieczór był ciepły i przyjemny, więc wybór padł na barkę Victoria.
Pierwsze wrażenie po wejściu na pokład nie było najlepsze... Wystrój trochę jak w restauracji "U Krysi", pospolity, lekko kiczowaty (obrusy i słoneczniki) i mający niewiele wspólnego
z tematyką statków
.




Gdy zeszłyśmy za dolny pokład wnętrze nabrało charakteru. Dużo żeglarskich motywów, ciekawe zaaranżowane loże i barek na końcu sali. Przytulnie i klimatycznie, brakowało tylko muzyki szanty.



.Zamówiłyśmy dwie lampki wina, białe i czerwone. Każda w cenie 10 zł. Musiałam zdecydować się na inne wino niż początkowo chciałam, gdyż tamto akurat się skończyło, nie przepadam za takimi sytuacjami. Podobało mi się, że podano nam wina w różnych kieliszkach z zachowaniem klasycznej zasady, że bardziej pękaty
i zwężany ku górze kieliszek przeznaczony jest do czerwonego. Niby oczywiste, ale zdarzyło mi się, że obsługa nie stosowała się do tej reguły.
Jestem wielką fanką białego wytrawnego wina, to na barce Victoria również mi smakowało. Było delikatnie cierpkie i zdecydowanie warte swojej ceny. W kwestii cen po przestudiowaniu karty doszłam do wniosku, że są raczej przyjazne dla portfela, możemy tam zjeść choćby frytki za jedyne 6 zł.


Obsługa sprawiała trochę wrażenie zbieraniny nieogarniętych ludzi, szczególnie nasza kelnerka, która na każde pytanie odpowiadała, że nie wie i że musi kogoś zapytać. Może to przez zamkniętą imprezę taneczną, która w tym czasie odbywała się na jednym z pokładów, albo może była pierwszy dzień w pracy. Tak czy inaczej nie zostanie pracownikiem miesiąca.
Podsumowując: Barka Victoria ma na prawdę przystępne ceny jak na tego typu lokale nad Wisłą, jeśli nie przeszkadza Wam nie najlepsza obsługa i wystrój to miejsce dla Was na przyjacielskie spotkanie. Stanowi ciekawą alternatywę dla ogródków w ciepłe dni. 
Ogólna ocena 5/10.
A Wy, co sądzicie o lokalach na barkach?







Komentarze

Popularne posty