GTW W PODRÓŻY BRATYSŁAWA Sladovna House of Beer


Kolejny wpis z Bratysławy. Mi osobiście Słowacja kojarzy się głównie z piwem, dlatego nie mogliśmy sobie darować pójścia do piwiarni.

Pub ten wybraliśmy ze względu na stolik w oknie, który jak wiadomo uwielbiam. W środku od razu się nam spodobało, ponieważ panował przyjemny klimat prawdziwej piwiarni. I to
w dodatku dobrze urządzonej.

Barman/ kelner był bardzo miły. Zaskoczyło mnie, że podał nam kartę, potem przyniósł zamówienie i podszedł z rachunkiem. Spodziewałam się samoobsługi tak jak w innych tego typu miejscach. Duży plus dla lokalu.
Zamówiłam ciemne piwo Sladovna. Okazało się bardzo smaczne
i nie tak ciężkie jak oczekiwałam, a to dobrze. Ceny były w miarę przystępne, bo niewiele ponad 2 euro za piwo.

Podsumowując zdecydowanie polecam Sladovna House of Beer na piwo w Bratysławie.
Ogólna ocena 9/10.







Komentarze

Popularne posty