ASIA TO GO


Na szczęście czas sesji egzaminacyjnej już za mną i mogę w pełni cieszyć się wakacjami. Ale wspominając smutne chwile nauki do egzaminów przychodzi mi na myśl właśnie Asia to Go z racji tego, że nie mam wtedy czasu na długie posiłki w restauracjach
i wybieram rożne formy fast foodów. A tak się składa, że Asia to Go to chiński fast food. Jedzenie dostajemy
w błyskawicznym tempie i obowiązuje pełna samoobsługa. Na szczęście panie są dość miłe. Mój wybór zazwyczaj pada na kurczaka z warzywami i makaronem oraz sezamem i sosem orzechowym i jest pysznie :) choć klasa lokalu na to nie wskazuje. Najmniejszy kubeczek kosztuje około 6 zł. Ostatnio dowiedziałam się, że w sezonie letnim niestety nie mają sosu orzechowego, dlatego wybrałam sojowy.


Wystrój powiedzmy sobie szczerze nie powala, ale jak na tego typu miejsce jest ok. Siadamy w dość ładnym i przemyślanym wnętrzu, jemy i wychodzimy. Lub w ogóle nie siadamy
i bierzemy "na wynos". Zadbano nawet o możliwość wyboru miedzy pałeczkami a widelcem, co mi  się bardzo podoba.


Podsumowując: Asia to Go jak na fast food to daje radę bardzo dobrze, zdecydowanie polecam na szybki obiad lub kolacje.
Ogólna ocena 6/10 odjęłam za wczesne godziny zamknięcia i za dużo wyższe ceny większych pudełek.

Komentarze

Popularne posty