GTW W PODRÓŻY BRATYSŁAWA Slovenska Restauracja


Dobrý Deň! To już ostatni wpis dotyczący naszego pobytu
w Bratysławie, będziemy go miło wspominać. Taki krótki wyjazd też bywa bardzo przyjemny.


Nie mogliśmy nie spróbować żadnego tradycyjnego dania kuchni słowackiej. Na Starym Mieście znaleźliśmy bardzo przytulną Słowacką Restauracje. Jej wystój nieco przypominał góralską knajpę, ale nawet mi się podobał. Tylko, co robi ten plazmowy telewizor w kącie?!
Z pozoru restauracja wydaje się mała, ale na antresoli jest sporo wygodnych miejsc. Ogólnie w lokalu panuje miła, ciepła atmosfera
i to chyba najbardziej mnie urzekło.



 Zamówiłam tradycyjną słowacką potrawę bryndzove halusky. Nie powiem żeby mi jakoś wyjątkowo smakowało, ale nie powiem też, że było paskudne. Po prostu ok. Jednak słowacka kuchnia nie będzie moją ulubioną. Niestety za taką niewielką porcje przyszło mi zapłacić niecałe 10 euro, a to moim zdaniem jest zdecydowanie za drogo.

Obsługa była bardzo miła, choć szkoda, że nie mają odpowiednich strojów dopasowanych do wystroju.
Podsumowując Slovenska Restauracja nie jest najtańszym miejscem, a porcje są małe, więc idźcie tam, gdy będziecie mieć sporo pieniędzy i raczej niewielki apetyt.
Ogólna ocena 7/10 głownie za "przytulność", antresole i miłą kelnerkę.



I na koniec ja przed pałacem prezydenckim.





Komentarze

Popularne posty