Podróżne kosmetyki Herba Life

To najlepszy zestaw podróżnych kosmetyków, jaki miałam.

Podróżne kosmetyki Herba Life

Mój pierwszy podróżny zestaw Herba Life dostałam od koleżanki, która jest konsultantką firmy. Wróciłam do niej, aby kupić następny. Pakiet jest doskonale wyposażany, dzięki czemu zapewnia kompleksową pielęgnację mojej cery w podróży. Znajdziemy w nim doskonale oczyszczający żel do twarzy, matujący krem na dzień, nawilżający krem na noc i kojące kemy oraz żele pod oczy. A wszystko to w wersjach mini, które bez problemu mieszczą się w podróżnej kosmetyczce. Niestety kosmetyki Herba Life są drogie i to jest ich jedyna wada... Na szczęście taki zestaw starcza mi na długo- podróżowałam z nim rok, więc nie jest to częsty wydatek, a naprawdę się opłaca.

Odkąd używam w na wyjazdach kosmetyków Herba Life, nie muszę po powrocie "ratować" mojej skóry, której nie miałam czym pielęgnować w podróży.

Ogólna ocena: 9/10.

Komentarze

Popularne posty