Karczma Pod Gontem Zakopane

Macie tak czasem, że bardzo chcecie gdzieś zjeść, a gdy już do tego dojdzie to okazuje się, że Wasze oczekiwania były wyższe niż to, co w rzeczywistości otrzymaliście. Tak właśnie miałam z Karczmą Pod Gontem.


Karczma Pod Gontem



Mijam miejscówkę za każdym razem, gdy jadę do Zakopanego, ponieważ znajduje się na trasie na dworzec autobusowy. Wygląda bardzo zachęcająco. Jednakże jest spory kawałek od mojego mieszkania. Kiedyś zdecydowałam się na wycieczkę do karczmy licząc na pyszny obiadek.

Wnętrze karczmy jest dość standardowe jak na Zakopane- dużo góralskich elementów, ale ładnie i ze smakiem zaaranżowanych. Co do smaku mojej gulaszowej też powiedziałabym, że też raczej standardowy. Zupa była dobra, lecz niczym się nie wyróżniała. Miała przystępną cenę i podana została przez miłą panią kelnerkę. Ogólnie wszystko poprawnie.


Karczma Pod Gontem

Po tak wyczekiwanej wyprawie do Karczmy Pod Gontem oczekiwałam, że ich potrawy zapewnia mi foodgazm, a tymczasem są po prostu smaczne, jak większość dań w zakopiańskich karczmach.

Komentarze

Popularne posty