Harris Piano Jazz Bar

Tak, wiem, że nasz beznadziejny rząd znowu zamknął gastronomię i jestem temu całym sercem przeciwna. Wpis zredagowałam jeszcze przed tą głupią decyzją polityków. Podczas poprzedniego zniewolenia zrezygnowałam z wpisów o restauracjach, ale teraz postanowiłam je publikować, bo myśl, że kiedyś znowu będzie można jeść na mieście, podnosi na duchu.

Nie jestem fanką jazzu, ale Harrisa lubię. Za co?

Harris Piano Jazz Bar



Na pewno nie za wysokie ceny i raczej przewidywalny wystój piwnicy. Raczej za dobre wino, przemiłą obsługę i pyszne przekąski do wina. No i oczywiście za ogródek letni na płycie Rynku Głównego, gdzie siedziałam i podziwiałam występy aktorów podczas Festiwalu Teatrów Ulicznych, ma się rozumieć, popijając wino :)

Harris Piano Jazz Bar polecam na wyjście z przyjaciółmi, nawet jeśli jazzu nie lubicie to i tak miło spędzicie czas w tym pubie.

Ogólna ocena: 7/10.

Adres: Kraków Rynek Główny 28

Komentarze

Popularne posty