Moje 30 urodziny

Dziś 14 kwietnia. Dziś są moje 30 urodziny.

Moje 30 urodziny

Zmiana kodu na 3 z przodu. Czy to dla mnie tragedia? Nie! Czy czuje się stara? Nie! Czy czuje się spełniona? Tak :)

Nie zamieniłabym moich 30 lat życia na żadne inne. Przeżyłam mnóstwo dobrych i złych chwil, które mnie ukształtowały. Cieszę się, że przed 30 osiągnęłam całe mnóstwo rzeczy.

Pokochałam siebie.

Znalazłam szczęście w życiu.

Mam u boku wspierającego i kochającego partnera.

Stworzyłam kilka mocnych przyjacielskich relacji. Pozbyłam się relacji toksycznych.

Odwiedziłam 19 krajów. I to jeszcze nie koniec ;)

Mam dwa mieszkania.

Mam dwie prace, z których jestem zadowolona.

Mam dwa swoje biznesy, które rozwijam.

Mam mnóstwo hobby i uwielbiam poświęcać na nie czas.

Zrozumiałam i zaakceptowałam, jaka jestem: tolerancyjna, dobra, sprawiedliwa, niewierząca, odważna, uparta, optymistka, hedonistka, indywidualistka, zdecydowana.

Jestem z siebie dumna.

Czego sobie życzę? Spełnienia marzeń. A marzę o wielu wspaniałych rzeczach: podróżach, pieniądzach, spotkaniach z ludźmi, rozwijaniu się.

Zrobiłam sobie prezent na 30 i zapisałam się na kurs na prawo jazdy. To już drugi. Jestem fatalnym "kierowcą", ale może tym razem uda mi się zdać egzamin praktyczny ;)

Chciałabym też, abym jak najszybciej dostała termin szczepienia. I mój partner też. I żebyśmy mogli wrócić do podróżowania po świecie :D

Komentarze

Popularne posty