Prezentownik: Zajączek

Czy u Was jest zwyczaj obdarowywania się prezentami z okazji Wielkanocy?

Wielkanoc

U mnie właściwie od niedawna. To jeden ze świątecznych zwyczajów, który postanowiłam wprowadzić do swojego życia, pomimo że jestem niewierząca i nie obchodzę świąt w religijny sposób.
Co prawda nie szukamy prezentów w ogródku. 😅 W Katowicach nie mamy ogródka, a w górach skąd pochodzę, na Wielkanoc często jest jeszcze śnieg i pogoda nie zachęca do zabawy w poszukiwaczy skarbów.
Prezenty daję zazwyczaj w niedzielę. W tym roku bliskim kupiłam słodycze, które zawsze są dobrym prezentem, w tym sukienki z Wielkanocnymi symbolami jak kurczaczki i owieczki.
Mojemu partnerowi sprezentowałam olejek do brody, a mamie pojemnik na waciki.

Wielkanoc

Ja dostałam, słodycze, grę Latające Burrito i uchwyt na telefon. Na zdjęciu z prezentami ze Szwajcarii, które dostałam od Partnera, na otarcie łez, że on spędził tydzień na desce w Alpach, a ja nie jeżdżę, więc nie pojechałam.

Wielkanoc




Oprócz prezentów uwielbiam też malować pisanki i chodzić na świąteczne kiermasze 🙂 Cieszę się, ż pomimo koronasraczki odbył się mini kiermasz w Katowicach.

Wielkanoc

Pisanki




Komentarze

  1. Jak tam u was przygotowania do świąt? Macie już wybrane prezenty dla bliskich? Ja dzisiaj zamówiłam pierwsze rzeczy i chce jeszcze zamówić pianinko z sklep muzyczny online. Moja córka kocha grać na instrumentach i marzy o pianinie elektrycznym.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty