Miss Cupcake

Dziś polecę Wam moją ulubioną mistrzynię cukiernictwa w Katowicach.

Miss Cupcake

Miss Cupcake nie prowadzi sprzedaży na miejscu. Zamówienia składamy u niej telefonicznie i osobiście odbieramy słodkości. I to jakie słodkości. Jej babeczki Red Velvet nie mają sobie równych. Kupiłam u niej najpyszniejsze Regale Świętomarcińskie, jakie w życiu jadłam.

Miss Cupcake



Na moje urodziny zamówiłam obłędne babeczki Nutella i mega słodkie (nawet dla mnie poziom słodkości był już powyżej normy) ciepłe lody na patyku z miętowym lukrem i ciasteczkowym nadzieniem.

Miss Cupcake



Sama Miss Cupcake jest przemiłą dziewczyną. Oferta jej wypieków jest przeogromna, a ceny przystępne.

Na pewno jeszcze nie raz kupie u niej babeczki i Was również zachęcam.

Ogólna ocena: 9/10.

Adres: Katowice ul. Jankego 192

Komentarze

Popularne posty